Czego szukasz?

Filtrowanie

Na marginesie PINK LIPS PROJECT

PINK LIPS

Według danych Ministerstwa Zdrowia w 2015 r. tylko 42% kobiet zgłosiło się na badania cytologiczne.

Kampania PINK LIPS została zaprojektowana zgodnie z trendem zwanym Shock advertising lub Shockvertising. Jest to rodzaj reklamy, która świadomie zaskakuje poprzez zaatakowanie obowiązujących norm. Projekty odważne, nierzadko szokujące, intrygują bardziej niż te grzeczne, odwołujące się do tradycyjnych skojarzeń.

W projekcie PINK LIPS naruszyliśmy głęboko zakorzenione tabu związane z płcią: „Mężczyźni przecież się nie malują!”. Tym bardziej mężczyźni, których znamy… Przełamaliśmy ten stereotyp, pokazując twarze naszych kolegów z agresywnym makijażem. Niecodzienny wygląd przyciągnął Państwa uwagę i budził różne emocje.

Cieszymy się, że efektem akcji było zmobilizowanie do wykonania badań. Świadczą o tym wyniki ankiety na naszym blogu: ok 30% respondentek przyznało, że nie ma aktualnych badań i zrobi je w tym roku!

Pamiętajcie o tym postanowieniu! Badania profilaktyczne ratują życie.

Małgorzata Klimczak-Filippowicz

Małgorzata Klimczak-Filippowicz

Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu

504 157 200

m.klimczak@euroimmun.pl

Masz pytanie dotyczące tego tematu? 





    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Katalog produktów